SBAT Stekene

Streven naar de best mogelijke service voor de klanten en eigen werknemers.

Behoefte
van de klant

SBAT Stekene zocht een betere manier om te communiceren naar klanten in de wachtrij en wil hen informeren over het controleproces. Niet enkel de nummer van de te volgen controlebaan maar ook andere instructies zoals de het vastkikken van de gordels en het klaarleggen van de boordocumenten zorgen voor een vlottere werking en minder tijdverlies.

Onze oplossing

Net zoals de vestigingen van SBAT in Nazareth, Dendermonde en Sint-Denijs Westrem, hebben we 5 led-schermen van elk 1,15 m² boven de verschillende wachtrijen geïnstalleerd. Met een resolutie van 32.000 pixels per scherm zijn deze schermen perfect geschikt om boodschappen en afbeeldingen weer te geven. Daarnaast maakt SBAT ook gebruik van op maat geschreven software.

Vraag een offerte

Trek de aandacht met attractieve en dynamische boodschappen. Genereer meer merkbekendheid en meer omzet.