Hoe kunnen we merken & bedrijven meer laten stralen? Hoe kunnen we meer impact genereren? Vanuit deze uitdagingen, de drive om te ondernemen, de passie voor technologie en hun aandacht voor het menselijke aspect… richtten Birgen Wyns en Wim De Smedt in 2007 BrightBoard op. Voor beide marketeers, actief in sportsmarketing & advertising, was 1 ding duidelijk: Reclame moest meer LEVEN!
Wim De Smedt:
“Neem een foto van 40 jaar geleden en vergelijk ze met hetzelfde beeld vandaag. Wat valt op? Alles is veranderd: de manier waarop we ons verplaatsen, we wonen anders, we kleden ons anders, we communiceren anders… Werkelijk alles op de foto is anders dan nu. Alles behalve 1 ding dan: de billboards of reclameposters. Dat is toch ongelofelijk! We kunnen onze genetica bepalen, vliegen naar Mars, maar adverteren… dat gebeurt nog steeds als in de tijd van toen. Tijd voor advertising 2.0!”
Wil je meer weten over ons en hoe wij jouw bedrijf kunnen helpen, contacteer ons!
Neem contact op