Adverteren en informeren verloopt vlekkeloos op Brussels Expo dankzij een LED scherm met monitoringsysteem!
Brussel Expo is de place to be voor tal van events, met dagelijks een groot aantal bezoekers. Net daarom zocht Mediafield voor Brussels Expo een oplossing om advertentieruimte dynamisch te kunnen commercialiseren zodat zij zowel boodschappen van nut, als advertenties op een kwalitatieve manier aan de man konden brengen.
Samen met de klant zijn wij op zoek gegaan naar een high-end solution. Dit zowel op het gebied van resolutie als constructie. Daarnaast is het ook voor de klant belangrijk dat tijdens grote events een permanentie voorzien is zodat de commercialisering perfect en vlekkeloos verloopt. Wij hebben, op maat van de klant, een care-pack uitgewerkt met onder andere een monitoringsysteem van de schermen. Doormiddel van geïnstalleerde camera’s kunnen wij ten allen tijden de schermen monitoren. De BrightBoard meerwaarde is niet enkel de installatie van het LED scherm, maar het aanbieden van een totaaloplossing.
Hoogwaardige LED-schermen voor langdurige zichtbaarheid en impact. Compleet met begeleiding van keuze tot installatie.
Flexibele huur van LED-schermen, perfect voor evenementen, seizoens-campagnes en tijdelijke projecten.
Optimaliseer je communicatie met geavanceerde LCD-schermen. Perfect afgestemd op jouw locatie en doelgroep.
Professionele LED-oplossingen voor scoreborden en boarding, ontworpen om de sportervaring te versterken en optimale zichtbaarheid te garanderen.