KAA Gent

KAA Gent start vanop de parking (door middel van een Outdoor LED) met hun visuele communicatie en trekt deze lijn door tot op het speelveld.

Het project

Voetbal, het is beleving en emotie. Maar al enige tijd niet meer alleen op het veld, ook ernaast tot zelfs buiten het stadion. KAA Gent wou hun supporters, bij aankomst aan het stadion, meteen animeren en informeren. Hen als het ware klaarstomen voor de wedstrijd met visuele en attractieve beelden maar in sommige gevallen ook praktische informeren zoals parkeermogelijkheden, komende events, acties van de club of van de sponsors.

Onze oplossing

Aan de ingang van de hoofdingang plaatsten we een BrightBoard Outdoor LED-totem P6 van 8,29 m². Deze fungeert niet alleen als dynamisch communicatiekanaal vóór, tijdens en na de wedstrijden van de club, maar ook doorheen de week voor informatieve en commerciële boodschappen.

Aan de gevels van het stadion installeerden we vijf LED-schermen, goed voor in totaal 188 m². Daarnaast maakt KAA Gent bij elke thuiswedstrijd gebruik van 265 meter BrightBoard SportsPerimeter en twee vaste scoreborden van elk 43 m². De SportsPerimeter voldoet zelfs aan de strenge UEFA-vereisten voor wedstrijden in de Champions League en de Europa League.

Technische specificaties

  • 254 meter BrightBoard LED boarding rond het veld
  • 115 meter BrightBoard LED boarding op de piste fungerend als tweede ring
BrightBoard LED's
Brightboard LED scherm
Op zoek naar een soortgelijke oplossing?

Andere realisaties

Brightboard LED-boarding voor KAA Gent

KAA Gent

KAA Gent start vanop de parking buiten het stadion met hun visuele communicatie daarnaast ook één van de meest innovatieve stadions van België.
Wat is de impact van een BrightBoard-scherm voor jouw merk?