Kennisdatabank
Onze LED experts helpen jou graag verder zodat jij het ledscherm opnieuw ten volle kan gebruiken!
Onderstaand kun je al enkele vaak voorkomende situaties en de bijhorende tips terugvinden:
Je krijgt een zwart scherm.
Enkele basiszaken die je alvast eens kan overlopen:
- Staat de stroom van het scherm/ player op (brand het lichtje PWR)?
TIP: (Bij het scherm kan je de ventilatoren horen draaien indien het scherm stroom heeft) - Staan de zekeringen van het scherm op in de zekeringskast?
- Staan de timings op de playlist correct ingesteld?
- Staat de tijdzone van de player correct ingesteld?
- Heeft de player connectie met het scherm? (brand / pinkt het lichtje SYS?)
Je hebt geen internet en/of verbinding met de cloud?
- Is de player verbonden met internet? Indien wel, dan pinkt het lichtje van de cloud.
- Heeft jouw modem internet?
Oplossingen:
- Start de modem van jouw internet opnieuw op
- Haal de internetkabel uit de sturing/modem en plaats deze na 5 seconden terug
- Start de player opnieuw op
Enkele algemene tips die je altijd kan toepassen:
- Trek de stekker van het scherm uit en plaats deze na 5 seconden terug
- Start de modem van jouw internet opnieuw op
- Computer/player af zetten en opnieuw opstarten na 5 seconden