Kennisdatabank

Onze LED experts helpen jou graag verder zodat jij het ledscherm opnieuw ten volle kan gebruiken!
Onderstaand kun je al enkele vaak voorkomende situaties en de bijhorende tips terugvinden:

Je krijgt een zwart scherm.

Enkele basiszaken die je alvast eens kan overlopen:

  • Staat de stroom van het scherm/ player op (brand het lichtje PWR)?
    TIP: (Bij het scherm kan je de ventilatoren horen draaien indien het scherm stroom heeft)
  • Staan de zekeringen van het scherm op in de zekeringskast?
  • Staan de timings op de playlist correct ingesteld?
  • Staat de tijdzone van de player correct ingesteld?
  • Heeft de player connectie met het scherm? (brand / pinkt het lichtje SYS?)

Je hebt geen internet en/of verbinding met de cloud? 

  • Is de player verbonden met internet? Indien wel, dan pinkt het lichtje van de cloud.
  • Heeft jouw modem internet?

 Oplossingen:

  • Start de modem van jouw internet opnieuw op
  • Haal de internetkabel uit de sturing/modem en plaats deze na 5 seconden terug
  • Start de player opnieuw op

 Enkele algemene tips die je altijd kan toepassen:

  • Trek de stekker van het scherm uit en plaats deze na 5 seconden terug
  • Start de modem van jouw internet opnieuw op
  • Computer/player af zetten en opnieuw opstarten na 5 seconden