Odette Lunettes gebruikt ledschermen van BrightBoard in hun winkel op de Meir.
Het ledscherm wordt gebruikt om de aandacht te trekken
Odette Lunettes gebruikt ledschermen van BrightBoard in hun winkel op de Meir. Voor de opening van de winkel op de Meir huurden ze vooraf een tijdelijk ledscherm dat opgebouwd werd in de showroom. Dit gaf niet enkel een extra meerwaarde tijdens het eerste evenement, maar ook alle passanten op de Meir konden van buitenaf het LED scherm zien flitsen.
Het huren en de installatie van de schermen ging bijzonder vlot. Dankzij het huren van deze ledschermen werden de voordelen ook meteen duidelijk. Na verhuurperiode koos Odette Lunettes voor de aankoop van negen ledschermen achter het raam van hun concept store. Het ledscherm wordt momenteel gebruik om de aandacht te trekken, maar ook om de passanten te inspireren.
Het ledscherm goed gebruiken biedt tal van voordelen
Dit innovatieve concept biedt tal van voordelen voor het merk en stelt hen in staat om een boeiende visuele ervaring te creëren voor hun klanten. Met digitale displays kan gemakkelijk nieuwe collecties, promoties, trends en andere relevante informatie aan klanten getoond worden. Dit houdt de winkelervaring fris, dynamisch en boeiend, wat bijdraagt aan een hogere klantbetrokkenheid en merkloyaliteit. Een visueel product en een visuele communicatie! Tip: huur zelf een ledscherm en ontdek alle voordelen.
Media
Media
Vraag een offerte
Trek de aandacht met attractieve en dynamische boodschappen. Genereer meer merkbekendheid en meer omzet.