LensOnline Antwerpen

Opvallend opvallend, die creatieve boodschappen achter het raam!

Behoefte van de klant

Opvallend opvallend! Dat is de flagshipstore van LensOnline in Antwerpen. Naast hun sterke online- en mediacampagnes kiest LensOnline nu ook voor meer bewegende boodschappen en herkenning in het straatbeeld. Ter vervanging van affiches of posters gaan ze deze keer resoluut voor digitale, creatieve én interactieve boodschappen. In het oog springen? Dat doe je door passanten te inspireren en verrassen!

Onze oplossing

LensOnline koos voor de integratie van vier aparte LED schermen achter het raam. Een Window LED AdScreen van 6m² op de gelijkvloers en 3 LED schermen van ieder 2m² op de eerste verdieping. Opvallen in het straatbeeld doe je met bewegende beelden maar ook met de nodige dosis creativiteit. En dat is alvast bijzonder goed gelukt!

  • BrightBoard Window AdScreen
  • PixelPitch: P3.9
  • Afmeting: 3.000 mm x 2.000 mm = 6 m² (gelijkvloers)
  • Resolutie: 769 pxs x 512 pxs = 395.728 pxs (gelijkvloers)
  • Afmeting: 3 x 1.000 mm x 2.000 mm = 6 m² (1e verdieping)
  • Resolutie: 3 x 256 pxs x 512 pxs = 393.728 pxs (1e verdieping)

Media

Vraag een offerte

Trek de aandacht met attractieve en dynamische boodschappen. Genereer meer merkbekendheid en meer omzet.