SKODA Automotive Overijse

Geen druk- en plakkosten meer voor de bestickering van de vitrine.

Behoefte van de klant

Net als andere vestigingen investeert ook SKODA Overijse in attractieve, opvallende en dynamische communicatie. Maar modernisering is niet de enige reden want naast de kosten voor het ontwerp, print- en plakwerk (we spreken dan ook nog niet over het verwijderen) beperkt bestickering van een vitrine zich tot slechts één statisch beeld. Een nieuwe campagne, promotie of boodschap? Dan start het hele proces én kostenplaatje opnieuw. Tijd voor een LED avontuur!

Onze oplossing

De kosten voor het druk- en plakwerk op de ramen spaart SKODA Automotive Overijse vanaf nu uit dankzij de integratie van een ‘BrightBoard’ van maar liefst 13,75m² achter de vitrine. Aan de hand van het LED scherm tonen ze verschillende knappe SKODA commercials, zie referentiefoto’s onderaan. Naast de algemene reclameboodschappen heeft SKODA Overijse ook de mogelijkheid om zelf boodschappen te lanceren en zich zo te richten naar hun lokale doelgroep. Ideaal, toch?

  • Type: BrightBoard AdScreen Window Series
  • PixelPitch: 5,95 mm
  • Afmeting: 5.000 mm x 2.750 mm = 13,75 m²
  • Resolutie: 840 pxls x 462 pxls = 388.391 pxls

Media

Vraag een offerte

Trek de aandacht met attractieve en dynamische boodschappen. Genereer meer merkbekendheid en meer omzet.