SKODA TARCIENNE

In een nieuw en modern gebouw verwacht je ook niets anders dan eigentijdse communicatie.

Behoefte van de klant

SKODA Tarcienne kreeg een volledig nieuw gebouw wat meteen de ideale gelegenheid bood om hun communicatie een eigentijds karakter te geven. De ‘look & feel’ die SKODA Belgium al bij andere filialen heeft geïntegreerd, werd ook in dit nieuwe gebouw toegepast.

Onze oplossing

De indeling van de raampartij in de showroom gaf ons meteen een goed idee van hoe we het 10m² LED-scherm stijlvol konden integreren. Dankzij een aansturing kan de content gezamenlijk worden aangepast voor de diverse SKODA-filialen. Bovendien heeft SKODA Tarcienne, net als de andere filialen, de mogelijkheid om regionaal gebonden content te tonen.

  • Type: BrightBoard Indoor AdScreen
  • Pixelpitch: 4.8 mm
  • Afmetingen: 4.000 mm x 2.500 mm = 7,88m²
  • Resolutie: 832 pxls x 520 pxls = 432.640 pxls

Media

Vraag een offerte

Trek de aandacht met attractieve en dynamische boodschappen. Genereer meer merkbekendheid en meer omzet.