hansgrohe

Geen onnodige constructiekosten dankzij het gebruik van de bestaande reclamehouder

Behoefte van de klant

hansgrohe maakte gebruik van een statisch reclamebord aan de voorkant van hun hoofdgebouw te Anderlecht. Een ideale locatie, want langs het gebouw komt er elke dag heel wat passage. Maar een vast reclamebord heeft niet hetzelfde effect als bewegende beelden en heeft ook niet de mogelijkheid om diverse boodschappen te tonen. Het werd tijd voor een omschakeling naar een LED scherm met opvallende en aanpasbare boodschappen.

Onze oplossing

LED schermen plaatsen doe je steeds door een aangepaste constructie. Maar het hoeft daarom niet altijd een volledig nieuwe constructie te zijn. Natuurlijk kunnen we perfect een nieuwe constructie uitwerken, maar waarom zou je geen gebruik maken van een bestaande constructie of reclamehouder? We willen onze klanten niet opzadelen met onnodige kosten. Dat is ook exact de oplossing die we voor hansgrohe hebben gerealiseerd. Het statisch reclamebord werd vervangen door een LED scherm op de bestaande constructie.

  • Type : BrightBoard Outdoor AdScreen
  • Pixelpitch : 6 mm
  • Afmeting: 3.120 mm x 1.200mm = 3,75 m²
  • Resolutie: 520 pxls x 200 pxls = 104.000 pxls

Media

Vraag een offerte

Trek de aandacht met attractieve en dynamische boodschappen. Genereer meer merkbekendheid en meer omzet.