Voordelen Digitale Reclameborden
Voordelen van een digitaal reclamebord gaan ver en ruim. Niet alleen sportclubs maken graag gebruik van digitale schermen, ook bedrijven willlen steeds meer opvallen met een dynamisch en attractief reclamebord! Digitale reclameborden, ook wel ‘LED schermen’ of ‘LED screens’ genoemd, bieden namelijk tal van voordelen. Communiceer onder andere promoties, reclame, opendeurdagen, openstaande vacatures en administratieve/ logistieke ondersteuning. Bovendien springen bewegende beelden meer in het oog dan statische reclame.
6 voordelen van digitale reclameborden
1. Communiceer promoties
2. Signaleer op het bedrijventerrein
3. Vul gemakkelijk openstaande vacatures in
4. Breng je opendeurdagen en beurzen naar een hoger niveau
5. Zet je assortiment extra in de kijker
6. Verlies geen tijd met algemene info
… en dat allemaal op één scherm!
Met een LED scherm bepaal je zelf welke boodschappen (foto’s, presentaties of video’s) je toont, het aantal boodschappen en de tijdstippen wanneer je de boodschappen wilt tonen. Dit zijn niet de enige voordelen van een digitaal reclamebord. Je kan het scherm bijzonder makkelijk aansturen. Dankzij de gebruiksvriendelijke software zijn jouw boodschappen in een handomdraai aangepast. Je kan deze ad-hoc aanpassen of automatisch laten afspelen met een voorgeprogrammeerde afspeellijst.
Digitale reclameborden in alle vormen en maten voor bedrijven
Geen plaats op jouw gevel, geen nood! LED schermen kan je installeren op een paalconstructie, aanhangwagen, in jouw vitrine of zelfs in of achter een raam. Ontdek hieronder alle mogelijkheden en voordelen va digitale reclameborden:
Geen idee welk type scherm het best bij jouw zaak past of ben je zelf benieuwd om alle voordelen van digitale reclameborden te testen?
Aarzel dan niet om ons te contacteren voor meer info!
Digitaal reclameborden bieden nog meer voordelen
Boodschappen op digitale reclameborden zijn niet alleen in een handomdraai geplaatst en meteen operationeel, onze schermen passen zich aan elke weersomstandigheid aan dankzij een ingebouwde helderheidssensor.
Een andere groot pluspunt is het feit dat bewegende beelden nu eenmaal sneller en meer opvallen dan statische affiches of spandoeken. Niet alleen zal jouw merkbekendheid verhogen, ook jouw conversies zullen met meer dan 30% stijgen. Wist je dat onze digitale schermen één van de meest kosteneffectieve vormen van reclame zijn? Een scherm kun je, mits het juiste onderhoud, tot meer dan 10 jaar gebruiken. Je hoeft dus geen statische affiches of posters meer te gebruiken waardoor je wederkerende kosten vermijdt. Een win-win verhaal!
Meer dan 15 jaar ervaring
BrightBoard is al 15 jaar een vaste waarde op de markt van digitale reclameborden. We hebben al heel wat grote namen in onze portefeuille zitten en zijn hier uiteraard ook enorm trots op. Naast namen zoals Mediamarkt, Skoda, SBAT, Kursaal Oostende en Napoleon Games, zijn we ook vaste partner van de KBVB en de Rode Duivels, heel wat voetbalclubs uit de hoogste voetbalcompetitie en de Champions league. Bovendien zijn we dé nummer één LED leveranciers van internationale jumping events. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?